Wednesday, December 4, 2013

Pearly Felt Roses Hand Bouquet (White Roses with Grey Pearls)

Assalamualaikum...

ni hari ke-3 berturut-turut saya pos entry... rajin ke saya? hehe... sebenarnya dah banyak bunga tangan yang saya hasilkan tapi belum sempat saya kongsi dengan semua orang... dan sebab itu saya ambil alternatif pos entry every night before i go to sleep.. dari mata dok terkebil-kebil berjam-jam baik saya pos entry (saya ni susah tidur)... bila dah post jadi letih dan senang tidur... :)

Untuk entry kali ini, bunga tangan yang saya ingin kongsikan adalah Pearly Felt Roses Hand Bouquet juga... sama seperti dua entry sebelum entry ini... yang membezakan antara ketiga-tiga bunga tersebut hanyalah pada warna roses dan warna pearl... untuk first entry, saya menggunakan roses shocking pink yang ditambah dengan white pearl... manakala untuk entry ke-2, saya menggabungkan roses berwarna pic, ungu dan putih yang diselitkan dengan mutiara berwarna krim... dan entry kali ini roses berwarna putih yang digabungkan dengan mutiara kelabu...

hand bouquet for bride
Pearly Felt Roses (white roses with grey pearl)

bunga tangan tiruan yang cantik
pandangan atas pearly felt roses hand bouquet
 
bunga pengantin
kalau nak selit pearl banyak pun tiada masalah... bergantung kepada request customer
 
hand bouquet handle finishing
kemasan pada pemegang pearly felt roses hand bouquet adalah seperti hand bouquet yang pernah saya hasilkan sebelum ini


Untuk sebarang pertanyaan harga atau tempahan, sila sms saya (Cekmin) 019-394 2809 atau emel kepada jemaricekmin@gmail.com. Call tidak akan dilayan kecuali anda telah menghantar khidmat pesanan ringkas (SMS) untuk memperkenalkan diri anda dan tujuan anda.

1 comment:

Leave your message here