Tuesday, December 3, 2013

Pearly Felt Roses (Peach, Purple and White)

Assalamualaikum everyone...

hari ni saya akan tunjukkan kepada anda semua satu lagi bunga tangan felt ros dengan mutiara yang saya buat untuk customer saya... saya penat nak menaip hari ni... hari ni dah banyak sangat menaip kat office untuk siapkan kerja... so anda layanlah gambar di bawah ye...

bunga tangan felt ros dengan mutiara
Pearly Felt Roses Hand Bouquet.. combinations of Peach, Purple and White Roses

colorful flower for bride
pandangan atas bunga tangan felt rose dengan mutiara

flower for bride
felt roses hand bouquet lagi

latest design felt roses hand bouquet for bride
beautiful felt roses hand bouquet

bunga tangan felt ros
bunga tangan ini sesuai dipakai bersama baju akad nikah warna putih... warna lain pun boleh juga :)


Untuk sebarang pertanyaan harga atau tempahan, sila sms saya (Cekmin) 019-394 2809 atau emel kepada jemaricekmin@gmail.com. Call tidak akan dilayan kecuali anda telah menghantar khidmat pesanan ringkas (SMS) untuk memperkenalkan diri anda dan tujuan anda.

No comments:

Post a Comment

Leave your message here