Monday, December 2, 2013

Pearly Felt Roses Hand Bouquet (Shocking Pink with Green Leaves)

Assalamualaikum...

Minggu lepas saya baru je pos 3 hand bouquets sekaligus... pagi tadi plak pos lg 2 hand bouquets... thanks for your support dear customer.. :)

untuk entry hari ini, saya akan tunjukkan new design felt roses hand bouquet.. cetusan idea kasteme saya sendiri... i called this Pearly Felt Roses Hand Bouquet.. 3 HB yang saya pos kat customer last week kesemuanya Pearly Felt Roses Hand Bouquet... there is no need for me to explain why i called this HB as Pearly Felt Roses Hand Bouquet... am I right? terang lagi nyata, saya hanya menambah sedikit mutiara di celah-celah roses yang menawan ni... hehe

bunga tangan felt roses dengan mutiara, pink terang dan daun hijau
Pearly Felt Roses Hand Bouquets (Shocking Pink and Green Leaves)

Pearly Felt Roses Hand Bouquets (Shocking Pink and Green Leaves)
a small Pearly Felt Roses Hand Bouquets 

Pearly Felt Roses Hand Bouquets (Shocking Pink and Green Leaves)
Bunga Tangan Felt Ros dengan Mutiara ini sesuai digayakan semasa akad nikah.. amat menyerlah digandingkan bersama baju akad nikah yang berwarna putih... confirm naik seri :)

bunga tangan palsu yang cantik
kemasa pada Pearly Felt Roses Hand Bouquets


NOTA CEKMIN : tengah menunggu Majalah Ratu Sehari sampai ke tangan saya... saya dapat free.. kata Editornya isu pasal bunga tangan saya akan dikeluarkan dalam majalah tersebut bulan ni... so takdela saya sibuk-sibuk mencari majalah tu...


Untuk sebarang pertanyaan harga atau tempahan, sila sms saya (Cekmin) 019-394 2809 atau emel kepada jemaricekmin@gmail.com. Call tidak akan dilayan kecuali anda telah menghantar khidmat pesanan ringkas (SMS) untuk memperkenalkan diri anda dan tujuan anda.

No comments:

Post a Comment

Leave your message here