Thursday, December 5, 2013

Felt Roses Hand Bouquet (Turquoise, Yellow & Maroon

Assalamualaikum...

hari saya perkenalkan kepada semua satu lagi bunga tangan yang saya baru sahaja siapkan untuk pelanggan saya pada minggu lepas.. Felt Roses Hand Bouquet... kombinasi biru sekolah menengah (turquoise), kuning lemak ketam terang dan merah ungu (maroon)... bunga tangan ni customer request supaya boleh matchkan dengan 2 pasang baju kahwin beliau...dan hasilnya adalah seperti dibawah...

bunga tangan kahwin
Felt Roses Hand Bouquet

bunga tangan felt ros untuk akad nikah
padangan atas bunga tangan felt roses

colorful artificial hand bouquet
colorful hand bouquet

kemasan pada pemegang bunga tangan felt roses
kemasan pada pemegang bunga tangan adalah seperti bunga tangan yang selalu saya hasilkan

Untuk sebarang pertanyaan harga atau tempahan, sila sms saya (Cekmin) 019-394 2809 atau emel kepada jemaricekmin@gmail.com. Call tidak akan dilayan kecuali anda telah menghantar khidmat pesanan ringkas (SMS) untuk memperkenalkan diri anda dan tujuan anda.

No comments:

Post a Comment

Leave your message here