Thursday, February 6, 2014

Felt Roses Hand Bouquet (Yellow, Red, Brown)

Assalamualaikum...

Lamanya saya tak "mengepos" update bunga kat blog ni... dah ada labah-labah buat tapak nak bina sarang nampaknya ya?? quite busy nowadays... ceeewaahhh... SKIPPING LA PLAK....

tapi memang busy betul pun.... banyak benda nak di"settlekan" untuk hari bahagia yang bakal tiba... bukan saya tapi adalah sorang minah ni   :p hahahaha... bunyi macam dah dekat gila la plak.. padahal jauh lagi hari bersejarah tu...

anyway jom layan tengok gambar sorang kasteme saya ni untuk majlis bertunang beliau. Vee mintak suggestion kombinasi warna bunga yang sesuai untuk baju tunang kaler krim dan beading kat baju warna kuning dan coklat... dan hasilnya maka jadilah macam gambar kat bawah ni.. Terima kasih Vee sebab sudi share dan benarkan saya pos dalam blog saya... I appreciate your help dear... Tahniah Vee sebab dah jadi tunangan orang.... maaf ye saya lambat pos gambar ni even saya da dapat lebih 2 minggu gambar Vee... thanks alot ye Vee..



felt roses hand bouquet for engagement day
Majlis Pertunangan Azwiza (Vee)

bunga tangan warna kuning, merah, coklat
Felt Roses Hand Bouquet - Yellow, Red, Brown

felt roses hand bouquet
Bunga Tangan Felt Ros - Kuning, Merah, Coklat


NOTA JEMARI: anda pernah jumpa bunga kaler cokelat cam gambar ni kat mana-mana tak?? the real brown roses??? haha.. saya tak pernah... siapa-siapa yang pernah jumpa bunga ros kaler coklat sila bagitau saya ok!


Untuk sebarang pertanyaan harga atau tempahan, sila sms saya (Cekmin) 019-394 2809 atau emel kepada jemaricekmin@gmail.com. Call tidak akan dilayan kecuali anda telah menghantar khidmat pesanan ringkas (SMS) untuk memperkenalkan diri anda dan tujuan anda.

No comments:

Post a Comment

Leave your message here