Sunday, February 16, 2014

Pearly Felt Roses Hand Bouquet - Peach & Baby Blue

Assalamualaikum,

saya sekarang ni makin malas nak menaip entry... order banyak so takde masa sangat nak update blog... tapi kalau tak update kang ada yang ingat saya dah tak aktif buat bunga kan :) ... ni bunga terbaru yang saya siapkan... order "ad hock" punyer... since yang order ni classmate saya, maka tak sampai hati pulak nak reject macam yang sebelum-belum ni jika order dari customer lain banyak...

cantik tak daun-daun kering kat dalam gambar ni?? semenjak dapat hadiah handset canggih yang ada kamera 8megapiksel (ceh sebut tu!) ni saya dah makin rajin tangkap gambar bunga kat luar rumah.. kalau tak asyik tangkap gambar bunga dalam rumah je... tangkap waktu malam pulak tu.. so gambar yang sebelum ni kebanyakannya tak sama warna dengan yang real... walaupun sekarang guna kamera high resolution tapi saya tak pernah sekali-kali edit supaya gambar bunga saya makin cantik. Ini prinsip saya. Nanti takdelah orang cakap bila dapat bunga tak cantik macam yang saya capture kan...


hand bouquet
bunga tangan felt roses gabungan peach dan baby blue

bride hand bouquet - DIY
pic dan biru laut

pearl hand bouquet
fotografi di FRIM, Kepong
ni saya tangkap pakai kamera handphone yang lama


Untuk sebarang pertanyaan harga atau tempahan, sila SMS / WhatsApp saya (Cekmin) 019-394 2809 atau emel kepada jemaricekmin@gmail.com. Call tidak akan dilayan kecuali anda telah menghantar khidmat pesanan ringkas (SMS) untuk memperkenalkan diri anda dan tujuan anda.

No comments:

Post a Comment

Leave your message here