Wednesday, May 14, 2014

KIT DIY BUNGA TELUR FELT HEART SHAPE

Assalamualaikum...

ada tak yang teringin nak buat DIY bunga telur felt heart shape ni tapi tiada barang dan tutorial yang lengkap?? means step-step yang lagi details untuk buat bunga telur felt ni (eg: cara nak jahit jahitan insang pari)??

saya bercadang nak jual KIT BUNGA TELUR FELT HEART SHAPE ni kalau ada yang berminat tapi seriously saya cakap cost nk buat bunga telur ni utk 100 pieces mau cecah Rm1.30 sebatang... kalau yang ready made saya jual RM3.50 sebatang (hand made kan, memangla mahal)...

Disebabkan sekarang ni saya agak busy dengan tempahan bunga tangan yang lagi "masyuk" (sampai xsempat nak update blog berbulan-bulan) maka idea nak buat KIT ni muncul sebab nak tolong sapa-sapa yang nak order tapi order diorg saya reject sebab tak menang tangan dan sapa-sapa yang nak cut bajet dengan menDIY sendiri.. kalau nak beli kit ni harga kit adalah dalam untuk 50 batang dan 100 batang:

set A (50 batang): RM65 exclude postage
set B (100 batang): RM110 exclude postage
postage RM7

saya terus bagi harga since saya tak ambil untung banyak sangat dan sebab tak larat nak jawab semua soalan lagi... (>_<).. bukan sombong tapi kerja banyak ye dear :) PM me if u are interest


Untuk sebarang pertanyaan sila SMS / WhatsApp saya (Cekmin) 019-394 2809 atau emel kepada jemaricekmin@gmail.com. Call tidak akan dilayan kecuali anda telah menghantar khidmat pesanan ringkas (SMS) untuk memperkenalkan diri anda dan tujuan anda.

No comments:

Post a Comment

Leave your message here