Tuesday, August 13, 2013

Shirley Poppy Crepe Hand Bouquet (Purple Magenta)

Bismillahirrahmanirrahim..

bunga shirley poppy crepe hand bouquet ni sebenarnya da lama siap... bulan Jun lepas lagi... tapi saya tinggalkan kat kampung since orang yang tempah tu kawan sekampung... majlisnye dah berlangsung semalam... lupa nk snap gambar sebelum ni, so bila balik cuti raya last week baru sempat snap before saya bagi kat tuan empunya badan...

purple magenta
Bunga Tangan Shirley Poppy Crepe Flower Hand Bouquet (Purple Magenta)

cantik, senang buat
white pearl ye... dalam gambar nampak sedikit pink/purple

bunga tangan pengantin
pandangan atas bunga tangan shirley poppy crepe

sesuai dipakai dengan baju pengantin warna krim
kemasan pada pemegang bunga tangan

nice shirley poppy crepe flower hand bouquet
model cilik saya

Tuan empunya serahkan 100% kepada saya untuk pilih warna bunga tangan yang sesuai dengan baju akad nikahnya... untuk mengelakkan daripada bunga tangan yang tidak "match" dengan baju pengantin, saya telah sketch model pengantin dan menyesuaikan warna bunga tangan supaya bunga tangan tersebut kelihatan menyerlah bila dipegang.. ok x? so lepas ni customer tak payah risau atau pening kepala nak pikirkan warna bunga tangan apa yang sesuai dengan baju pengantin since saya akan tunjukkan sketch-up model kartun bagi memudahkan customer..

sketch-up model bersama bunga tangan
Untuk sebarang pertanyaan harga atau tempahan, sila sms saya (Cekmin) 019-394 2809 atau emel kepada jemaricekmin@gmail.com. Call tidak akan dilayan kecuali anda telah menghantar khidmat pesanan ringkas (SMS) untuk memperkenalkan diri anda dan tujuan anda.

No comments:

Post a Comment

Leave your message here