Tuesday, August 13, 2013

Felt Roses Hand Bouquet (White and Red)

Assalamualaikum....

 my second entry for today... but for another flower hand bouquet.. hehe... xde keje kat office... ada dlm 4-5 orang je datang keje hari ni.. yang lain semua masih beraya kat kampung... :(

felt roses
Felt Roses Hand Bouquet, white and red color

cantik sungguh bunga tangan ni
pandangan atas bunga tangan felt ros

felt roses hand bouquet
bunga tangan felt ros warna putih diselit sedikit ros merah

kemasan bunga tangan felt roses
kemasan pada pemegang bunga tangan felt ros

saya ambil masa yang agak lama untuk membuat bunga tangan felt rose ni... buat sekuntum kat Shah Alam, 5-6kuntum kat Bukit Katil, then selebihnye kat klate... sepatutnye boleh siap awal... tapi anak buah saya sorang ni betul2 bagi dugaan kat saya... asyik doh main je dengan bunga-bunga saya... bila saya jerit marah, dia jerit kat saya balik...

Nia si rambut perang (memang asal perang hokeih, xmain celup2 pewarna ni) and felt roses

saya suka bunga

tangan Nia dok gatal usik bunga yang da siap

tengah ajar Nia bilang bunga :)


da stat jerit balik
ni salah satu penyebab lain kerja nak menyudahkan bunga tangan felt ros makin lambat.... MENGGULUNG POPIA... nak buat popia nestum.... 1st time buat dah menjadik! hehe

Nia makan popia goreng depan saya yang tengah puasa ni... dugaan lagi

popia nestum kurang manis.... nyum2 :)


Untuk sebarang pertanyaan harga atau tempahan, sila sms saya (Cekmin) 019-394 2809 atau emel kepada jemaricekmin@gmail.com. Call tidak akan dilayan kecuali anda telah menghantar khidmat pesanan ringkas (SMS) untuk memperkenalkan diri anda dan tujuan anda.

No comments:

Post a Comment

Leave your message here