Thursday, May 15, 2014

3D paint pen supplier


Assalamualaikum..

Saya dapat banyak emel, sms, comment dari pembaca blog saya tanya kat mana nak cari 3D paint pen tu.. sampai satu saat saya dah tak larat nak reply... tak semestinya kena beli brand yang sama macam saya pakai..


Cat 3D brand Tulip yang selalu beli kat Shah Alam dulu

sekarang pun saya pakai brand lain sebab kedai Weastar tu jauh dari tempat tinggal saya sekarang (saya dah pindah ke Kepong, dulu rumah sewa saya depan kedai Westar tu je masa kat Shah Alam). Lama gak saya survey kat mana saya boleh beli 3D paint pen ni, tapi baru sekarang saya terjumpa kat Mr DIY, dalam Selayang Mall.. brand yang sekarang murah berbanding brand Tulip yang saya beli di Westar. sapa-sapa nak boleh cari kat sana.. tapi stok memang selalu je abis cepat.. kadang-kadang saya pergi sana kali ke-3 atau ke-4 baru dapat.. tu pun xbanyak.. ada dalam 3-4 set je...

Bagi yang jauh, saya UMUMKAN saya boleh tolong belikan if stok kt sana ada... hehehe.. dalam satu set/pek ni ada 6 kaler berbeza.. pink, peach,  kuning, biru, hijau dan ungu muda.. saya jual RM8 per set exclude postage.. postage rm7. so total utk pembelian 3D cat tu (RM15 per set)...  tapi kalau nak beli 3 set maka jumlahnya RM8x3 + RM8 pos = RM31... jangan mintak murah sebab saya pun xdapat murah dari kedai tu k.
cat fabrik yang saya gunakan sekarang, lebih murah dan satu set ada 6 color
saya testing tulisan kat banyak helaian felt... just to choose the best one :)

Untuk sebarang pertanyaan harga atau tempahan, sila SMS / WhatsApp saya (Cekmin) 019-394 2809 atau emel kepada jemaricekmin@gmail.com. Call tidak akan dilayan kecuali anda telah menghantar khidmat pesanan ringkas (SMS) untuk memperkenalkan diri anda dan tujuan anda.

1 comment:

Leave your message here