Tuesday, October 1, 2013

Felt Roses Hand Bouquet - Pink, Peach, White Roses with felt leaves

Assalamualaikum...

lamanya tak update blog...  bukan takde progress, tetapi since my dad kene admit kat hospital 2kali on last 2 weeks, so terabai sikit kerja2 saya.. and now he already at home after suffering a lot from kidney stone (batu karang) dan kanser pundi kencing... he getting better after operation...

back to craft... alhamdulillah... i done Felt Roses Hand Bouquet special made untuk Majalah Ratu Sehari for issue November 2013.. nak tengok lebih sila beli MAJALAH RATU SEHARI bulan depan yer... i'll get free copy from them soon.. :)


untuk felt roses hand bouquet ini, saya telah fikirkan idea baru... biasanya saya gunakan net untk menutup tangkai2 bunga.... tapi kali ni saya gunakan daun yg dibuat dari felt.... nampak ok jugak kan? (^_*)


daun felt
Felt Roses Hand Bouquet - Pink, Peach and White with Felt Leaves

felt, ros, putih, merah jambu, peach
pandangan atas bunga tangan felt ros

hand bouquet, bunga tangan


finishing on hand bouquet holder
saya amat mementingkan kemasan pada bunga tangan.. walaupun sebahagian pemegang tidak akan kelihatan semasa dipegang pengantin namun pemegang masih perlu dihias cantik.. orang kata biar cantik dari kepala sampai ke kaki... nampak sempurna :)

bunga felt


Untuk sebarang pertanyaan harga atau tempahan, sila sms saya (Cekmin) 019-394 2809 atau emel kepada jemaricekmin@gmail.com. Call tidak akan dilayan kecuali anda telah menghantar khidmat pesanan ringkas (SMS) untuk memperkenalkan diri anda dan tujuan anda.

No comments:

Post a Comment

Leave your message here